Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 09:24:01 +0300

Palun registreerida jätkutöö

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Tiit Harjak <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 6:01 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tervitused,
sellise lahendusega K10 juures saame minu arvates nõusse jääda, kui kõik
muu on korras, siis peaks saama kooskõlastada.
Parimat,

Tiit

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 1, 2024 4:12 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

From: Triinu Kooskora | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 1, 2024 2:10 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Täiendasime veelgi lahendust ning tegime selgemini ja üheselt
mõistetavamaks lahendust K10 juures. Tegemist keeruka kohaga, aga
üritasime ikkagi oma põhiprojektis lahenduse võimalikult selgelt välja
kirjutada.

Projektmaterjal on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23021Kaardlijrvetankla/EenirB3Zj
UFHkD_SxzMzENUBP0c7yFBv_joJ8bA-U-RMJA?e=M23T9m>
23021_PP_Kaarlijärve_01.10.2024.zip

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 27, 2024 2:30 PM
To: Triinu Kooskora | Roadplan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere,

Edastan tehnovõrkude üksuse juhataja Tiit Harjaku vastuse.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 12:05 PM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kaarlijärve automaattankla projekt

Ma oleks eeldanud, et ka kaevust seestpoolt saab veetiheduse tekitada, aga
võimalik, et erinevatel põhjustel ei saa.

Asendiplaanist võib nüüd aru saada, et asbotoru eemaldatakse kaeviku
osast.

Seletuskirja ja lõikejoonise täiendamise vaates on muidu ehk ok, aga
kindlasti on TRAM jaoks probleemiks see osa kaevikust, mis truupi „sisse
sõidab“ ja

kui ka truubi alt soovitakse asbotoru eemaldada (nagu praegu
asendiplaanilt võib välja lugeda), siis selles asukohas ei saa truubi
alust tihendada ja truup ning

mahasõidu kate saavad hilisemate järelvajumite tõttu kahjustatud. Paluks
seda sõlme ikkagi kuidagi teisiti lahendada, et selliseid probleeme
vältida.

Parimate soovidega
Tiit Harjak

From: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 10:48 AM
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 10:44 AM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

From: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 27, 2024 10:29 AM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Aitäh selgituste eest!

Täiendasime seletuskirja, et teema oleks üheselt arusaadav:

Lisaks täiendasime ristlõike joonist VKV-6-04 Ristlõige A-A

Loodame, et nüüd on lahendus üheselt arusaadav kõigile osapooltele.

Järgnevalt lingilt on leitav täiendatud projektlahendus:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23021Kaardlijrvetankla/EXWjZ6h0Y
khAivMwdiL1xPQB78YpGqqli6poy2F8_fjA-A?e=0UWbwE>  23021_PP_Kaarlijärve.zip

Palume projekt Transpordiameti poolt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 7:13 PM
To: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere,

Edastan antud teema ja küsimuse osas meie tehnovõrkude üksuse juhataja
Tiit Harjaku vastuse.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 4:38 PM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tervitused,
vabandused, vist on tõesti vaja minu tookord kirjutatut pisut lahti
seletada. See ettepanek oli tingitud seletuskirja sõnastusest:

Projektlahenduse järgi on ette nähtud projekteeritud toru De200 lükata
vana toru sisse ja ühendada olemasoleva kaevu K10 väljavooluga De250.
Ühenduskoha kauguse olemasolevast kaevust saab täpsustada ehitustööde
käigus olemasoleva kaevu juures lahti kaevates. Asendiplaanile on kantud
eeldatava lahtise kaeviku piir K10 juures riigitee kinnistul.

Olemasoleva torustiku ja sellesse paigaldatava uue torustiku ristlõige
maantee aluses osas on näidatud ristlõikel A-A (joonis leht VKV-6-04).

Sellest sõnastusest ja lahendusest, et kaevu K-10 ümbert lahti kaevatakse
– saan mina aru, et ühendust olemasoleva De250 toruga kavandatakse
väljaspool kaevu.

Samas ristlõike A-A kohaselt on plaan De250 toru üldse eemaldada (seal
seda ei kajastata)?

Kui see on mõeldud selliselt nagu allpool oma viimatises e-kirjas
kirjeldate, siis ei oleks vist vajadust kaevu K-10 ümbert üldse lahti
kaevata, transpordimaal paikevat truupi ohustada ja mahasõidu katet
kahjustada/taastada?

Palun konkretiseerige oma lahendust, täna võib sellest mitmeti aru saada.

Parimate soovidega

Tiit Harjak

Juhataja

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5188201

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 12:59 PM
To: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 12:43 PM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Kaarlijärve automaattankla projekt

From: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 12:04 PM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Lisasime tähispostid ning uuendasime selles osas projektmaterjali.

Märkuse nr 1 osas jagan pisut selgitusi:

Meie projektlahendus on korrigeeritud vastavalt tehnovõrkude üksuse
juhataja 14.08.2024 saadetud kirjale.

Segadust on tekitanud ilmselt üksuse juhataja poolt saadetud kirja lõik:
Palun täpsustada projektis kaevu K10 puudutavat. Kaaluda võimalust kaevust
K10 väljavool asendada De200 torustikuga, selle paigutamisega nii asbo kui
De250 torusse.

Olemasolev kanalisatsioonitoru riigitee all on asb DN300, mis on ühendatud
kaevu K10 väljavoolu otsaga De250.

De200 toru paigaldame asb DN300 kui ka De250 toru sisse (kuni kaevuni).
Riigitee aluses lõigus ei ole võimalik paigaldada asb DN300 torus sisse
De250 toru ning seejärel selle sisse De200 toru. Seetõttu olemegi selles
lõigus ette näinud tavapärasest tugevama PE100RC De200 toru asb DN300
sisse.

Loodan, et selgitused on arusaadavad ning lahendus vastuvõetav.

Tähisposte puudutavas osas täiendatud projektlahendus on leitav lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23021Kaardlijrvetankla/EU_vAqLlT
xFGjTBFJ-lu_EIBYkZ6vmp9vJp0A6Ap4VfuRw?e=Agaqr1>  23021_PP_Kaarlijärve.zip

Palume Transpordiametil projektlahendus kooskõlastada.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 2:43 PM
To: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere,

Kooskõlastamiseks on meile esitatud töö nr 23021 „Kaarlijärve
automaattankla projekt“

Ristumikoha

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Meie tehnovõrkude üksuse juhataja on 14.08.2024 edastanud
e-kirjaga selgitused tehnovõrkudega seotud lahenduste projekteerimiseks.

De200 torustiku projekteerimisel tuleb see paigutada De250 torusse. Tänane
lahendus De 200 on paigaldatud olemasolevasse DN300 asbest torusse, mis ei
oma vastavat kaitset ja tugevust.

Kas meie 14.08 ettepanekuid on kaalutud ja millised on põhjendused, et
seda ei ole rakendatud ning nõudeid arvestatud?

Palume lähtuda tehnovõrkude projekteerimisel juba varasemalt esitatud
nõudeid arvestades.

Kui tehnovõrkude projekteerija vajab täiendavaid selgitusi ning kui tal on
täpsustavaid küsimusi, siis palume pöörduda otse Peeter Uibo poole e-post:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
tel: 5159766

2.	Tähispostid  - kummalgi pool ristumiskohta peab olema kolm
tähisposti. Palume vaadata üle paigaldatava tähisposti kaugus
tehnovõrkudest. Kuidas seda nõuetekohaselt tehakse nii et tehnovõrku ei
kahjustata.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuesti kooskõlastamiseks e-posti
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 12:05 PM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Oleme teinud korrektuurid projektlahenduses ning saadame projekti uuesti
kooskõlastamiseks.

Korrigeeritud projektmaterjal on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:u:/s/23021Kaardlijrvetankla/EXW7YQiwX
WVAjWkQKgr88kABEagpY9ygKu91lixvsORVCA?e=6bPxiZ>  23021_PP_Kaarlijärve.zip

Riigiteel paikneva torustiku osas võtsin peale Peeter Uiboga suhtlemist
ühendust Tiit Harjakuga. Lisasin kirjale ka tehnovõrkude teemal peetud
kirjavahetuse.

Palume projektlahendus Transpordiameti poolt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 14, 2024 4:27 PM
To: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere,

Antud teel on ööpäevane liiklussagedus  1119 sõidukit. Seega on
liiklussagedus siin ikkagi arvestatav.

Kas tegemist on ettevõtte sisese kinnise tanklaga? Meile teadaolevalt
peaks olema tegemist siiski avaliku tanklaga.

Väide, et seda kasutab ainult kohalik tööstus ei pea ju paika või siis
prognoositav kasutus ei ole teada ja pigem on tegemist arvamusega.

Arusaadav, et kui riigitee on kitsas, siis veokil võib pöörde
sooritamiseks olla vaja rohkem ruumi ning lisa tuleb võtta osaliselt
vastassuunast. Hetkel läheb pööre päris vastassuunda ning isegi juba
teepeenral.

Antud ristumiskohal muutub selle tänane kasutuse intensiivsus ning
seetõttu uue täiendava ehitise lisamisel tuleb viiai mitte nõuetekohane
ristumine ka nõuetega kooskõlla.

Ristumiskoha viimist riigiteega risti on võimalik siin teha selliselt, et
naaberkinnistule ei mindaks.

Üks võimalik variant võiks olla selline. Kas selline lahendus ei ole
mõeldav? Selle eratee nihutamisega jäädakse ju samale kinnistule ja saab
ristumise otsemaks.

Palume leida ristumiskoha viimiseks riigiteega risti sobiv lahendus ning
teha projekti vastav korrektuur.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 14, 2024 11:38 AM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Millal võiksime oodata tagasisidet meie poolt saadetud kommentaaridele?

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Triinu Kooskora | Roadplan
Sent: Tuesday, July 16, 2024 1:59 PM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere!

Saadan kommentaarid märkustele.

Lisasin neel alloleva kirja märkuste juurde rohelise tekstina.

Palume tagasisidet meie poolt antud kommentaaridele.

Lugupidamisega

Triinu Kooskora
Projektijuht

+372 5289315 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 4:54 PM
To: Triinu Kooskora | Roadplan < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kaarlijärve automaattankla projekt

Tere,

Kooskõlastamiseks on meile esitatud töö nr 23021 „Kaarlijärve
automaattankla projekt“

Projekti osas on järgmised märkused:

1.	Ristumiskoha projekteerimise nõuded p 2 -

 Kinnistu sisest juurdepääsuteed tuleb korrigeerida selliselt, et
riigiteega ristumine toimub võimalikult täisnurga all ning seda vähemalt
ristumiskoha tüüpjoonise katte pikkuse ulatuses

Projekteeritud ristumiskoha lahenduse ei arvesta projekteerimistingimuste
p2 nõudeid. Lahendus on tehtud olemasoleva juurdepääsutee paiknemisest
lähtuvalt ning selle lõikumisnurka

riigiteega ei ole korrigeeritud.

Pöörderaadisutest lähtuvalt on näha, et parempööre riigiteel välja toimub
täielikult vastassuuna arvelt, isegi võetakse lisa teepeenralt. Selline
lahendus ei ole aktsepteeritav.

Pöörete olukorda halvendab tänane juurdepääsutee ristumisnurk, mis ei
võimalda riigitee ristumiskohta projekteerida nõuetekohase raadiusega.

Projekteeritud ristumiskoha katte laius on 9 m, mis ebamõistlikult lai
ning ei arvesta nõudeid riigitee ristumiskohtadele.

Lahendust tuleb muuta.

Roadplan OÜ kommentaar:

Antud teede omavaheline ristumisnurk on tõepoolest väga kehv, aga võttes
arvesse liiklussagedust, et tohiks vastassuunast pööramisega
probleeme/ohtu tekkida.
Rajatav tankla ei suurenda riigiteel ka manööverdamist, kuna tanklat
kasutavad peamiselt kohaliku tööstuse sõidukid.

Olemasolev riigitee kate on napilt 6,0m lai, seega on väga keeruline
suurematel sõidukitel oma sõidusuunda kohe manööverdada.

Kui järgida täpselt projekteerimistingimusi ja vähemalt tüüpjoonise katte
ulatuses oleks mahasõit risti riigiteega, siis peaks mahasõidu asukohta
liigutama ca 23m lõuna poole (vt skeem allpool).

Antud lahendus sunnib riigitee mahasõidu asukohta nihutama ning
projektlahenduse viima võõrale kinnistule.

Selleks, et ristmikuala visuaalselt kokku tõmmata, oleks ettepanek
projekteerida graniitkividest ülesõidetavad osad raadiuste peale.

Analoogselt (sinine pidevjoon):

Kas selline lahendus oleks vastuvõetav?

2.	Projekteeritud tähispost on keset olemasolevat sidetrassi, mille
tegelik sügavus võib olla 0,7-0,8 m.

Roadplan OÜ kommentaar:

Korrigeerime lahendust.

3.	Olemasoleva ristumiskoha alune truup on jäetud samaks.
Ristumiskohta on tänasega võrreldes laiendatud . Kuidas nõlvus ja truubi
otsa kindlustus siin saab olema?

Roadplan OÜ kommentaar:

Seletuskirja punkt 3.7.2 sätestab, et truubi otsad tuleb kindlustada
vastavalt TRAMi tüüpjoonisele. Lisame vajaliku viite joonisele.

Mudeli järgi jäävad truubiotsad siiski nõlvast välja.

Lisame projekti nõude, et vajadusel tuleb truup pikendada (tihedalt
paiknevat tehnovõrkude tõttu on truubi vahetamine väga keeruline).

4.	Mis põhjusel on muudetud märkide 351 ja 371 asukohta riigiteel?

Roadplan OÜ kommentaar:

Piirangut on toodud varasemaks, et enne mahasõidu algust oleks kehtestatud
juba 50 km/h. Riigiteel liiklevad autod vähendavad varem kiirust ja
tagavad madalama kiiruspiiranguga alal varasemalt ohutuse nii kohalikele
elanikele kui ka tanklast ja tööstusest väljuvatele sõidukitele
manööverdamiseks.

5.	Projekteeritud tankla hinnatabloo – kui kaugel on see riigiteest?
Mõõtu ei ole näidatud projektis.

Tankla hinnatabloo kaugus riigitee kattest ei tohi olla lähemal kui 12 m
(liiklusseadus §5³)

Roadplan OÜ kommentaar:

Korrigeerime asukohta.

6.	Projekteeritud kanalisatsioonitoru viimine riigitee alt läbi
kinniselt olemasolevasse torusse lükates.

Seletuskirjas on öeldud:

Lõigus KK-1…K10 on teadaolevalt olemasolev kanalisatsioonitorustik DN300
asbest, mille seisukord on eeldatavalt amortiseerunud.

Uue toru paigaldamisel tuleb sellele panna ümber ka 1250 n hülss. Kui
olemasolev asbest toru ei oleks ka amortiseerunud, siis see ei vasta
vajalikule tugevusele ning me seda lahendust aktsepteerida ei saa nii kui
nii.

Palume täpsustada, milline saab olema selle kanalisatsioonitrassi täpne
lahendus (igal juhul peab see olema riigitee all 1250 N hülssi pandud).
Sellest lahendusest sõltub edasi, milline on vajalik kaeviku suurus
riigitee katte

taastamise ulatus. Projektis näidatud kaevik ja taastamise lahendus ei ole
kindlasti piisav ja sobiv.

Palume kanalisatsiooni projekteerijal küsimuste korral pöörduda otse meie
tehnovõrkude peaspetsialisti Peeter Uibo poole e-post:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
tel: 5159766

Roadplan OÜ kommentaar:

Suhtlesin Peeter Uiboga ning vastavalt meie vestluses kokku lepitule
saatsin projektlahenduse koos selgitustega Tiit Harjakule üle vaatamiseks
ja kommenteerimiseks. Hetkel ei ole selles osas veel vastust saanud.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuesti kooskõlastamiseks e-posti
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.